Rekisteröidy

Voit rekisteröityä jälleenmyyjäksemme / ostaa tuotteitamme ammattikäyttöön täyttämällä rekisteröitymislomakkeen ja pääset ostamaan tuotteita verkkokaupastamme. Vaadimme kaikilta jälleenmyyjiltämme / verkkokauppa ostajilta toimivan Y-tunnuksen.

Rekisteröidy nyt

 NailStation verkkokaupan tietosuojaseloste

Rekisterinpitäjällä on tietosuoja-asetuksen mukaan velvollisuus informoida selkeällä tavalla rekisteröityjä. Tämä seloste täyttää informointivelvoitteen.

1. Rekisterinpitäjä

NailStation

Yhteystiedot:  

Santakatu 2 LT 1-2

00180 Helsinki

Yhteystiedot rekisteriä koskevissa asioissa

NailStation / Ulla Leppäkoski-Juvonen

Santakatu 2 LT 1-2

00180 Helsinki

0405561260

asiakaspalvelu@nailstation.fi

Tapauksen mukaan mahdollisen tietosuojavastaavan yhteystiedot:

Tietosuojavastaava

Yrityksen / henkilön nimi

osoite

postinumero toimipaikka

puhelinnumero

sähköposti

2. Rekisteröidyt

Rekisterissä on nailstation.fi verkkokauppaan rekisteröityneet asiakkaat, jotka ovat ostaneet tai ilmoittautuneet haluavansa ostaa tuotteita. Rekisterissä on myös asikkaat jotka ovat ostaneet tai ilmoittaneet haluavansa ostaa Nail Nation Oy:n myymiä tuotteita ja palveluita.

3. Henkilötietojen käyttötarkoitus

Rekisterin pitämisen peruste:

· Henkilötietoja käsitellään rekisteröidyn asikassuhteen perusteella  

·                 Henkilötietoja käsitellään suostumuksen perusteella, on kerätty esim. messuilla potentiaalilista, jossa lomakkeella kysytty lupa markkinointiin.

Henkilötietojen käsittelyn ja rekisterin käyttötarkoitus

Henkilötietoja käsitellään vain ennalta määriteltyihin tarkoituksiin, jotka ovat seuraavat: 

·                 asiakassuhteen hoitaminen

·                 palveluistamme ja tuotteistamme kertominen

4. Rekisteriin tallennettavat henkilötiedot

Asiakasrekisteri sisältää seuraavat tiedot:

Yhteystiedot

·                 nimi

·                 osoite

·                 sähköposti

·                 puhelinnumero

·                 y-tunnus

·                 alan opiskelija vai ammattilainen

Asiakastiedot

·                 tiedot ostetuista tuotteista / palveluista

5. Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on seuraavat oikeudet, joiden käyttämistä koskevat pyynnöt tulee tehdä osoitteeseen asiakaspalvelu@nailstation.fi

Tarkastusoikeus

Rekisteröity voi tarkistaa tallentamamme henkilötiedot. 

Oikeus tietojen oikaisemiseen

Rekisteröity voi pyytää oikaisemaan häntä koskevat virheelliset tai puutteelliset tiedot.

Vastustamisoikeus

Rekisteröity voi vastustaa henkilötietojen käsittelyä, mikäli kokee, että henkilötietoja on käsitelty lainvastaisesti. 

Suoramarkkinointikielto

Rekisteröidyllä on oikeus kieltää tietojen käyttäminen suoramarkkinointiin.

Poisto-oikeus

Rekisteröidyllä on oikeus pyytää tietojen poistamista, jos tietojen käsittely ei ole tarpeen. Käsittelemme poistopyynnön, jonka jälkeen joko poistamme tiedot tai ilmoitamme perustellun syyn, miksi tietoja ei voida poistaa. 

On huomioitava, että rekisterinpitäjällä voi olla lakisääteinen tai muu oikeus olla poistamatta pyydettyä tietoa. Rekisterinpitäjällä on velvollisuus säilyttää kirjanpitoaineisto Kirjanpitolaissa (luku 2, 10 §) määritellyn ajan (10 vuotta) mukaisesti. Tämän vuoksi kirjanpitoon liittyvää aineistoa ei voida poistaa ennen määräajan umpeutumista.

Suostumuksen peruuttaminen

Jos rekisteröityä koskeva henkilötietojen käsittely perustuu ainoastaan suostumukseen, eikä esim. asiakkuuteen tai jäsenyyteen, voi rekisteröity peruuttaa suostumuksen.

Rekisteröity voi valittaa päätöksestä tietosuojavaltuutetulle

Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rajoitamme kiistanalaisten tietojen käsittelyä siksi aikaa, kunnes asia saadaan ratkaistua.

Valitusoikeus

Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle kantelu, jos hän kokee, että rikomme henkilötietoja käsitellessämme voimassa olevaa tietosuojalainsäädäntöä.

Tietosuojavaltuutetun yhteystiedot:  www.tietosuoja.fi/fi/index/yhteystiedot.html

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Toimitettavien tietojen tulisi sisältää tiedot tietolähteiden luonteesta (esim. onko kyseessä julkisesti vai yksityisesti ylläpidetty tietolähde, organisaation/toimialan/sektorin tyyppi ja tieto siitä, mistä tieto on peräisin (esim. EU tai ei-EU). Nimenomainen tietolähde tulisi pääsääntöisesti tarjota, jollei se ole mahdotonta.

Asiakastiedot saadaan säännönmukaisesti: (kirjoita, miten keräätte asiakastiedon)

·                 asiakkaalta itseltään asiakassuhteen syntyessä

·                 asiakkaalta itseltään verkkolomakkeen kautta

·                 asiakkaalta itseltään esim. messuilla kun asiakas pyytä lisätietoja sähköstilla jälkeen päin lähetettäväksi

·                 julkisista lähteistä esim. nettisivuilta

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Jos ette luovuta tietoja:

Tietoja ei pääsääntöisesti luovuteta markkinointitarkoituksiin NailStationin ulkopuolelle. 

Jos luovutatte tietoja, esim. näin:

Luovumme tietoja NSI Eastern Europe ja Suomen Hoitolatukku Oy:lle tavaran varastosta lähettämistä varten. NailStation on sitoutunut noudattamaan tietosuoja-asetuksen vaatimuksia. 

Jos käytätte esim. uutiskirjeohjelmaa tms., kirjatkaa esim. näin:

Olemme varmistaneet, että kaikki palveluntarjoajamme noudattavat tietosuojalainsäädäntöä. Käytämme säännönmukaisesti seuraavia palvelutarjoajia:

·                 Mailchimp

·                 NSI Eastern Europe

·                 Suomen Hoitolatukku Oy

·                 MyCashflow

·                 Paytrail

(Huom! Varmista, että sopimuksissanne palveluntarjoajien kanssa on huomioitu tietosuoja-asetus.)

8. Käsittelyn kesto

Kirjaa, kauanko tietoa säilytetään, tai käsittelyn pituutta koskevat yleiset periaatteet.

·                 Henkilötietoja käsitellään pääsääntöisesti niin kauan, kuin asiakkuus on voimassa.

·                 Markkinointilistaltamme rekisteröity pääsee poistumaan itse jokaisessa lähettämässämme markkinointisähköpostissamme olevan linkin kautta. 

9. Henkilötietojen käsittelijät

Kirjaa, ketkä käsittelevät tietoja. Esimerkiksi asiakasrekisteriä käsittelevät Yritys ry:n työntekijät.  

Kirjaa tähän myös, jos ulkoistatte henkilötietojen käsittelyä alihankinnan tai ulkoistamisen yhteydessä. Tällaisia voivat olla esim. tilitoimisto tai IT-tuki, jolla on pääsy tietojärjestelmiin.  

Rekisterinpitäjä ja tämän työntekijät käsittelevät henkilötietoja. Voimme myös ulkoistaa henkilötietojen käsittelyn osittain kolmannelle osapuolelle (Suomen Hoitolatukku Oy ja NSI Eastern Europe), jolloin takaamme sopimusjärjestelyin, että henkilötietoja käsitellään voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti ja muutoin asianmukaisesti.

10. Tietojen siirto EU:n ulkopuolelle

Jos tietoja ei siirretä EU:n ulkopuolelle:  

Henkilötietoja ei siirretä EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle. 

Jos tietoja siirretään EU:n ulkopuolelle: 

Jos tietoja siirretään, kirjaa kohtaan 6 säännönmukaiset luovutukset kenelle ja miksi tietoja luovutetaan.

11. Automaattinen päätöksenteko ja profilointi

Jos ette käytä tietoja automaattiseen päätöksentekoon tai profilointiin, kirjatkaa esim. näin:

Emme käytä tietoja automaattiseen päätöksentekoon tai profilointiin.

Jos käytätte tietoja automaattisen päätöksentekoon tai profilointiin, kirjatkaa käyttö ymmärrettävästi.

Selvitä profiloinnissa merkitykselliset tiedot käsittelyyn liittyvästä logiikasta samoin kuin kyseisen käsittelyn merkittävyys ja mahdolliset seuraukset rekisteröidylle.

Tuotemerkit

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Pidätämme oikeuden muuttaa ostotiedoissa olevia hintoja sekä laskutusehtoja.

Tilauksen toimitusaika- ja tapa 
Toimitamme läheykset pääsääntöisesti Matkahuollon kautta. Toimitusaika n. 3 arkipäivää. Matkahuolto
 jakopaketti 15,00€ alv 0%.
 Matkahuolto Jakopaketteja toimitetaan arkisin 8-16 välisenä aikana! Vakuutamme tuotteet puolestasi, vakuutus on 0,45% laskun loppusummasta, vakuutusmaksu lisätään rahtikuluihin!


Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?
Voimme tehdä muutoksia tilaukseesi, vain jos sitä ei olla ehditty käsittelemään. Ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä asiakaspalveluumme
niin voimme tehdä mahdollisuuksien mukaan muutoksia! Asiakaspalvelu palvelee arkisin 10-16 välisenä aikana numerosta 0405561260.

Miten maksat tilauksesi
Verkkokauppatilauksissa ei voida ottaa huomioon henkilökohtaisesti sovittuja maksuehtoja. Verkkokauppatilaukset maksetaan aina Checkout maksupainikkeiden kautta.

Kun valitset maksun tiedot- sivulla Verkkopankki (Checkout) vaihtoehdon sinut ohjataan palveluun, josta voit valita tarjolla
olevista maksupainikkeista sinulle sopivan. Maksun jälkeen sinut ohjataan takaisin verkkokauppaan.

Tietoja maksutavoista: https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot

Tilaus laskulla:
Tarjoamme kanta-asiakkaillemme mahdollisuuden tilata tuoteita myös laskulla. Näissä tapauksissa ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme 0405561260.
Asiakkaille jolla on maksuhäiriöitä, emme voi myöntää laskua, vaan asiakas maksaa tilauksensa etukäteen verkkopankissa.

Opiskelijoille emme voi myöntää laskua, vaan opiskelijat maksavat tilauksensa etukäteen verkkopankissa.


Voiko tilauksia tehdä puhelimitse tai s-postilla?
Katso edellä kohta: Tilaus laskulla. Asiakaspalvelu toimii ma-pe klo 10-16 numerossa 040 5561260. Meille voi myös lähettää viestin osoitteeseen asiakaspalvelu@nailstation.fi

Tavaraa saa palauttaa

Vain Nail Station suostumuksella. Tuotteen tulee olla avaamaton ja  alkuperäispakkauksessa ja palauttaja (=lähettäjä) maksaa rahdin.

Huom! Kaikkien tuotteiden palautusosoitteena on maahantuoja ja palautukset vain Nail Stationin luvalla.