Voit rekisteröityä jälleenmyyjäksemme / ostaa tuotteitamme ammattikäyttöön täyttämällä rekisteröitymislomakkeen ja pääset ostamaan tuotteita verkkokaupastamme. Vaadimme kaikilta jälleenmyyjiltämme / verkkokauppa ostajilta toimivan Y-tunnuksen.
NailStation verkkokaupan tietosuojaseloste
Rekisterinpitäjällä on tietosuoja-asetuksen mukaan velvollisuus informoida selkeällä tavalla rekisteröityjä. Tämä seloste täyttää informointivelvoitteen.
NailStation
Yhteystiedot:
Santakatu 2 LT 1-2
00180 Helsinki
Yhteystiedot rekisteriä koskevissa asioissa
NailStation / Ulla Leppäkoski-Juvonen
Santakatu 2 LT 1-2
00180 Helsinki
0405561260
asiakaspalvelu@nailstation.fi
Tapauksen mukaan mahdollisen tietosuojavastaavan yhteystiedot:
Tietosuojavastaava
Yrityksen / henkilön nimi
osoite
postinumero toimipaikka
puhelinnumero
sähköposti
Rekisterissä on nailstation.fi verkkokauppaan rekisteröityneet asiakkaat, jotka ovat ostaneet tai ilmoittautuneet haluavansa ostaa tuotteita. Rekisterissä on myös asikkaat jotka ovat ostaneet tai ilmoittaneet haluavansa ostaa Nail Nation Oy:n myymiä tuotteita ja palveluita.
Rekisterin pitämisen peruste:
· Henkilötietoja käsitellään rekisteröidyn asikassuhteen perusteella
· Henkilötietoja käsitellään suostumuksen perusteella, on kerätty esim. messuilla potentiaalilista, jossa lomakkeella kysytty lupa markkinointiin.
Henkilötietojen käsittelyn ja rekisterin käyttötarkoitus
Henkilötietoja käsitellään vain ennalta määriteltyihin tarkoituksiin, jotka ovat seuraavat:
· asiakassuhteen hoitaminen
· palveluistamme ja tuotteistamme kertominen
4. Rekisteriin tallennettavat henkilötiedot
Asiakasrekisteri sisältää seuraavat tiedot:
Yhteystiedot
· nimi
· osoite
· sähköposti
· puhelinnumero
· y-tunnus
· alan opiskelija vai ammattilainen
Asiakastiedot
· tiedot ostetuista tuotteista / palveluista
Rekisteröidyllä on seuraavat oikeudet, joiden käyttämistä koskevat pyynnöt tulee tehdä osoitteeseen asiakaspalvelu@nailstation.fi
Tarkastusoikeus
Rekisteröity voi tarkistaa tallentamamme henkilötiedot.
Oikeus tietojen oikaisemiseen
Rekisteröity voi pyytää oikaisemaan häntä koskevat virheelliset tai puutteelliset tiedot.
Vastustamisoikeus
Rekisteröity voi vastustaa henkilötietojen käsittelyä, mikäli kokee, että henkilötietoja on käsitelty lainvastaisesti.
Suoramarkkinointikielto
Rekisteröidyllä on oikeus kieltää tietojen käyttäminen suoramarkkinointiin.
Poisto-oikeus
Rekisteröidyllä on oikeus pyytää tietojen poistamista, jos tietojen käsittely ei ole tarpeen. Käsittelemme poistopyynnön, jonka jälkeen joko poistamme tiedot tai ilmoitamme perustellun syyn, miksi tietoja ei voida poistaa.
On huomioitava, että rekisterinpitäjällä voi olla lakisääteinen tai muu oikeus olla poistamatta pyydettyä tietoa. Rekisterinpitäjällä on velvollisuus säilyttää kirjanpitoaineisto Kirjanpitolaissa (luku 2, 10 §) määritellyn ajan (10 vuotta) mukaisesti. Tämän vuoksi kirjanpitoon liittyvää aineistoa ei voida poistaa ennen määräajan umpeutumista.
Suostumuksen peruuttaminen
Jos rekisteröityä koskeva henkilötietojen käsittely perustuu ainoastaan suostumukseen, eikä esim. asiakkuuteen tai jäsenyyteen, voi rekisteröity peruuttaa suostumuksen.
Rekisteröity voi valittaa päätöksestä tietosuojavaltuutetulle
Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rajoitamme kiistanalaisten tietojen käsittelyä siksi aikaa, kunnes asia saadaan ratkaistua.
Valitusoikeus
Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle kantelu, jos hän kokee, että rikomme henkilötietoja käsitellessämme voimassa olevaa tietosuojalainsäädäntöä.
Tietosuojavaltuutetun yhteystiedot: www.tietosuoja.fi/fi/index/yhteystiedot.html
Toimitettavien tietojen tulisi sisältää tiedot tietolähteiden luonteesta (esim. onko kyseessä julkisesti vai yksityisesti ylläpidetty tietolähde, organisaation/toimialan/sektorin tyyppi ja tieto siitä, mistä tieto on peräisin (esim. EU tai ei-EU). Nimenomainen tietolähde tulisi pääsääntöisesti tarjota, jollei se ole mahdotonta.
Asiakastiedot saadaan säännönmukaisesti: (kirjoita, miten keräätte asiakastiedon)
· asiakkaalta itseltään asiakassuhteen syntyessä
· asiakkaalta itseltään verkkolomakkeen kautta
· asiakkaalta itseltään esim. messuilla kun asiakas pyytä lisätietoja sähköstilla jälkeen päin lähetettäväksi
· julkisista lähteistä esim. nettisivuilta
Jos ette luovuta tietoja:
Tietoja ei pääsääntöisesti luovuteta markkinointitarkoituksiin NailStationin ulkopuolelle.
Jos luovutatte tietoja, esim. näin:
Luovumme tietoja NSI Eastern Europe ja Suomen Hoitolatukku Oy:lle tavaran varastosta lähettämistä varten. NailStation on sitoutunut noudattamaan tietosuoja-asetuksen vaatimuksia.
Jos käytätte esim. uutiskirjeohjelmaa tms., kirjatkaa esim. näin:
Olemme varmistaneet, että kaikki palveluntarjoajamme noudattavat tietosuojalainsäädäntöä. Käytämme säännönmukaisesti seuraavia palvelutarjoajia:
· Mailchimp
· NSI Eastern Europe
· Suomen Hoitolatukku Oy
· MyCashflow
· Paytrail
(Huom! Varmista, että sopimuksissanne palveluntarjoajien kanssa on huomioitu tietosuoja-asetus.)
Kirjaa, kauanko tietoa säilytetään, tai käsittelyn pituutta koskevat yleiset periaatteet.
· Henkilötietoja käsitellään pääsääntöisesti niin kauan, kuin asiakkuus on voimassa.
· Markkinointilistaltamme rekisteröity pääsee poistumaan itse jokaisessa lähettämässämme markkinointisähköpostissamme olevan linkin kautta.
Kirjaa, ketkä käsittelevät tietoja. Esimerkiksi asiakasrekisteriä käsittelevät Yritys ry:n työntekijät.
Kirjaa tähän myös, jos ulkoistatte henkilötietojen käsittelyä alihankinnan tai ulkoistamisen yhteydessä. Tällaisia voivat olla esim. tilitoimisto tai IT-tuki, jolla on pääsy tietojärjestelmiin.
Rekisterinpitäjä ja tämän työntekijät käsittelevät henkilötietoja. Voimme myös ulkoistaa henkilötietojen käsittelyn osittain kolmannelle osapuolelle (Suomen Hoitolatukku Oy ja NSI Eastern Europe), jolloin takaamme sopimusjärjestelyin, että henkilötietoja käsitellään voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti ja muutoin asianmukaisesti.
Jos tietoja ei siirretä EU:n ulkopuolelle:
Henkilötietoja ei siirretä EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.
Jos tietoja siirretään EU:n ulkopuolelle:
Jos tietoja siirretään, kirjaa kohtaan 6 säännönmukaiset luovutukset kenelle ja miksi tietoja luovutetaan.
Jos ette käytä tietoja automaattiseen päätöksentekoon tai profilointiin, kirjatkaa esim. näin:
Emme käytä tietoja automaattiseen päätöksentekoon tai profilointiin.
Jos käytätte tietoja automaattisen päätöksentekoon tai profilointiin, kirjatkaa käyttö ymmärrettävästi.
Selvitä profiloinnissa merkitykselliset tiedot käsittelyyn liittyvästä logiikasta samoin kuin kyseisen käsittelyn merkittävyys ja mahdolliset seuraukset rekisteröidylle.
Pidätämme oikeuden muuttaa ostotiedoissa olevia hintoja sekä laskutusehtoja.
Tilauksen toimitusaika- ja tapa
Toimitamme läheykset pääsääntöisesti Matkahuollon kautta. Toimitusaika n. 3 arkipäivää. Matkahuolto
jakopaketti 15,00€ alv 0%.
Matkahuolto Jakopaketteja toimitetaan arkisin 8-16 välisenä aikana! Vakuutamme tuotteet puolestasi, vakuutus on 0,45% laskun loppusummasta, vakuutusmaksu lisätään rahtikuluihin!
Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?
Voimme tehdä muutoksia tilaukseesi, vain jos sitä ei olla ehditty käsittelemään. Ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä asiakaspalveluumme
niin voimme tehdä mahdollisuuksien mukaan muutoksia! Asiakaspalvelu palvelee arkisin 10-16 välisenä aikana numerosta 0405561260.
Miten maksat tilauksesi
Verkkokauppatilauksissa ei voida ottaa huomioon henkilökohtaisesti sovittuja maksuehtoja. Verkkokauppatilaukset maksetaan aina Checkout maksupainikkeiden kautta.
Kun valitset maksun tiedot- sivulla Verkkopankki (Checkout) vaihtoehdon sinut ohjataan palveluun, josta voit valita tarjolla
olevista maksupainikkeista sinulle sopivan. Maksun jälkeen sinut ohjataan takaisin verkkokauppaan.
Tietoja maksutavoista: https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot
Tilaus laskulla:
Tarjoamme kanta-asiakkaillemme mahdollisuuden tilata tuoteita myös laskulla. Näissä tapauksissa ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme 0405561260.
Asiakkaille jolla on maksuhäiriöitä, emme voi myöntää laskua, vaan asiakas maksaa tilauksensa etukäteen verkkopankissa.
Opiskelijoille emme voi myöntää laskua, vaan opiskelijat maksavat tilauksensa etukäteen verkkopankissa.
Voiko tilauksia tehdä puhelimitse tai s-postilla?
Katso edellä kohta: Tilaus laskulla. Asiakaspalvelu toimii ma-pe klo 10-16 numerossa 040 5561260. Meille voi myös lähettää viestin osoitteeseen asiakaspalvelu@nailstation.fi
Tavaraa saa palauttaa
Vain Nail Station suostumuksella. Tuotteen tulee olla avaamaton ja alkuperäispakkauksessa ja palauttaja (=lähettäjä) maksaa rahdin.
Huom! Kaikkien tuotteiden palautusosoitteena on maahantuoja ja palautukset vain Nail Stationin luvalla.